Selecteer een pagina

Welkom bij onze Helpdesk!

Jouw vraag, onze service.

Veelgestelde vragen

Nadat u geld in uw wallet hebt geladen, kunt u een kamer boeken. Zodra de eigenaar uw aanvraag heeft geaccepteerd, wordt de prijs van de aangeboden kamer automatisch verminderd met uw saldo.

Een overzicht van al uw transacties vindt u in de instellingen.

Om de status van uw kamer te veranderen, gaat u naar de huurvakbalk op de app waar u de instellingen van uw kamer kunt veranderen.

Als u een kamer wilt boeken en u hebt niet of een laag saldo op uw wallet, een popup-venster zal automatisch verschijnen dat aangeeft dat je geen of onvoldoende saldo hebt. In dat zelfde popup zullen ook een optie krijgen voor het toevoegen van uw saldo. Of je kunt naar instellingen gaan en vervolgens op de wallet. Daarin ziet u ook een overzicht van uw huidige saldo. Daar kunt u kiezen hoeveel geld u wilt laden.

Ja, een boeking kan alleen gratis worden geannuleerd als de verhuurder het verzoek nog niet heeft geaccepteerd. Of als de aanvaarde boeking binnen twee uur geannuleerd wordt.

Onze service is momenteel alleen nog maar beschikbaar in Nederland. Volg ons op sociale media voor nieuws en updates.

De verhuurders kunnen wekelijks een aanvraag indienen voor hun betaling.

Afwijkende situaties

Huurder

Wat als ik een kamer boek en de verhuurder is niet thuis zodra ik arriveer?

Bij situaties waarin de verhuurder niet aanwezig is in zijn woning, zult u even met ons contact moeten opnemen. Wij zullen de situatie analyseren en overgaan tot 100% terugbetaling van het tarief dat betaald is voor de kamer.

Wat als ik een kamer boek en vervolgens wil het afbreken?

Het is mogelijk om binnen 2 uur nadat een kamer geboekt is af te breken. Overigens zal er in deze situatie 80% van het tarief van de boeking teruggestort worden op uw wallet. MusjrooM zal de overige 20% als servicekosten verrekenen.

Verhuurder

Wat als mijn kamer geboekt wordt en de huurder komt vervolgens niet opdagen?

Nadat de verhuurder de aanvraag heeft geaccepteerd, kan de huurder binnen 2 uur de boeking nog afbreken. De verhuurder krijgt een melding wanneer de huurder de boeking heeft afgebroken. Na 2 uur na de acceptatie van de aanvraag op een kamer is het niet mogelijk om de boeking alsnog af te breken.

Wat als ik een aanvraag heb geaccepteerd en vervolgens kan ik niet aanwezig zijn?

Nadat de verhuurder een aanvraag heeft geaccepteerd en komt erachter dat hij/zij niet aanwezig kan zijn, zal de verhuurder dat persoonlijk moeten melden aan de huurder. De huurder zal de boeking moeten afbreken.

Neem contact met ons op!

Mocht u in een afwijkende situatie belanden dan helpen wij u graag.

0647588992

0647588992